Wykorzystanie neuronauki, fizyki kwantowej i starożytnej mądrości w podejmowaniu decyzji
Chcesz poznać swoje mocne i słabe strony? Najpierw dowiedz się, czy jesteś Manifestorem, Reflektorem, Projektorem czy Generatorem Human Design
Każdy w pewnym momencie swojego życia czuje potrzebę zmian. Dlatego tak chętnie czytamy różne poradniki, zapisujemy się na kursy online czy korzystamy z porad trenerów. Zwykle jednak kończy się to mniejszym lub większym rozczarowaniem. Niby wskazówki mają sens, a coachowie przekonują nas swoją charyzmą. Jednak efekty pozostawiają wiele do życzenia. Entuzjazm opada, za to rośnie zniechęcenie i poczucie niemożności wprowadzenia trwałych zmian. Dlaczego tak się dzieje? Pewnie wciąż nie trafiłeś na rozwiązanie, które będzie pasowało do ciebie niczym ubranie szyte na miarę. A próbowałeś wykonać i zinterpretować swój wykres Human Design? Jeśli nie, koniecznie powinieneś to zrobić. Human Design bezbłędnie pokaże ci twoje mocne i słabe strony. Dzięki niemu poznasz swoje realne potrzeby i odnajdziesz motywację do zmian. Wzmocnisz poczucie własnej wartości i otrzymasz sprawdzone narzędzie pomocne w spełnieniu marzeń. Chcesz spróbować?
Autor
Lisa Mestars - urodziła się w 1988 roku. Od 2020 roku zajmuje się Human Designem i mentoringiem biznesowym. Podczas kursów i szkoleń pokazuje ludziom, jak duchowość i sukces zawodowy mogą iść w parze, przyczyniając się do szczęśliwego życia. Prowadzi również cieszący się olbrzymią popularnością podcast. Jej misją jest szkolenie liderów i praca z nimi w celu umożliwienia jak największej liczbie ludzi życia z optymalną energią.
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1 Czym jest Human Design i jak pojawił się na tym świecie?
System Human Design
Twój energetyczny odcisk palca
Ra Uru Hu – czyli jak ta wiedza pojawiła się na tym świecie
Obliczanie twojego wykresu
Jak korzystać z informacji zawartych w tej książce
Siła naszych uwarunkowań
Rozdział 2 Pięć typów Human Design
Manifestor
Generator
Generator Manifestujący
Projektor
Reflektor
Rozdział 3 Autorytety decyzyjne
Podejmowanie decyzji na podstawie mądrości ciała
Autorytet emocjonalny
Autorytet sakralny
Autorytet śledziony
Autorytet serca/ego
Autorytet własny
Autorytet Ajna/mentalny
Autorytet księżycowy
Rozdział 4 Profile
Szczegółowe informacje na temat linii
Profile – linie w połączeniu
Co daje znajomość własnego profilu?
Rozdział 5 Dziewięć centrów i ich działanie energetyczne
Questi file cookie sono necessari per il funzionamento del sito e non possono essere disattivati. Ad esempio, servono a mantenere il contenuto del carrello dell'utente. Puoi impostare il browser in modo da bloccare questi file cookie, ma in tal caso il sito non funzionerà correttamente. Questi file cookie consentono di identificare, ad esempio, le persone che hanno effettuato l'accesso.
Sempre attivo
Cookie analitici
Questi file cookie consentono di contare le visite e le fonti di traffico. Grazie a questi file, è possibile sapere quali pagine sono più popolari e come si muovono i visitatori. Tutte le informazioni raccolte da questi cookie sono anonime.
Cookie di marketing
I cookie pubblicitari possono essere utilizzati attraverso il nostro sito da parte dei nostri partner pubblicitari. Servono a costruire un profilo delle tue preferenze sulla base delle informazioni sui siti che visiti, che comprende un'identificazione univoca del tuo browser e dispositivo finale. Se non autorizzi questi cookie, continuerai a vedere annunci di base nella tua pagina che non sono basati sulle tue preferenze.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.