Wykorzystanie neuronauki, fizyki kwantowej i starożytnej mądrości w podejmowaniu decyzji
Chcesz poznać swoje mocne i słabe strony? Najpierw dowiedz się, czy jesteś Manifestorem, Reflektorem, Projektorem czy Generatorem Human Design
Każdy w pewnym momencie swojego życia czuje potrzebę zmian. Dlatego tak chętnie czytamy różne poradniki, zapisujemy się na kursy online czy korzystamy z porad trenerów. Zwykle jednak kończy się to mniejszym lub większym rozczarowaniem. Niby wskazówki mają sens, a coachowie przekonują nas swoją charyzmą. Jednak efekty pozostawiają wiele do życzenia. Entuzjazm opada, za to rośnie zniechęcenie i poczucie niemożności wprowadzenia trwałych zmian. Dlaczego tak się dzieje? Pewnie wciąż nie trafiłeś na rozwiązanie, które będzie pasowało do ciebie niczym ubranie szyte na miarę. A próbowałeś wykonać i zinterpretować swój wykres Human Design? Jeśli nie, koniecznie powinieneś to zrobić. Human Design bezbłędnie pokaże ci twoje mocne i słabe strony. Dzięki niemu poznasz swoje realne potrzeby i odnajdziesz motywację do zmian. Wzmocnisz poczucie własnej wartości i otrzymasz sprawdzone narzędzie pomocne w spełnieniu marzeń. Chcesz spróbować?
Autor
Lisa Mestars - urodziła się w 1988 roku. Od 2020 roku zajmuje się Human Designem i mentoringiem biznesowym. Podczas kursów i szkoleń pokazuje ludziom, jak duchowość i sukces zawodowy mogą iść w parze, przyczyniając się do szczęśliwego życia. Prowadzi również cieszący się olbrzymią popularnością podcast. Jej misją jest szkolenie liderów i praca z nimi w celu umożliwienia jak największej liczbie ludzi życia z optymalną energią.
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1 Czym jest Human Design i jak pojawił się na tym świecie?
System Human Design
Twój energetyczny odcisk palca
Ra Uru Hu – czyli jak ta wiedza pojawiła się na tym świecie
Obliczanie twojego wykresu
Jak korzystać z informacji zawartych w tej książce
Siła naszych uwarunkowań
Rozdział 2 Pięć typów Human Design
Manifestor
Generator
Generator Manifestujący
Projektor
Reflektor
Rozdział 3 Autorytety decyzyjne
Podejmowanie decyzji na podstawie mądrości ciała
Autorytet emocjonalny
Autorytet sakralny
Autorytet śledziony
Autorytet serca/ego
Autorytet własny
Autorytet Ajna/mentalny
Autorytet księżycowy
Rozdział 4 Profile
Szczegółowe informacje na temat linii
Profile – linie w połączeniu
Co daje znajomość własnego profilu?
Rozdział 5 Dziewięć centrów i ich działanie energetyczne
Diese Cookies sind für die Funktionsfähigkeit der Seite unerlässlich und können nicht deaktiviert werden. Sie dienen zum Beispiel dazu, den Inhalt des Warenkorbs des Benutzers zu speichern. Sie können Ihren Browser so einstellen, dass er diese Cookies blockiert, aber dann wird die Seite nicht richtig funktionieren. Diese Cookies ermöglichen die Identifizierung von z.B. angemeldeten Personen.
Immer aktiv
Analyse-Cookies
Diese Cookies ermöglichen es, Besuche und Traffic-Quellen zu zählen. Dank dieser Cookies wissen wir, welche Seiten beliebter sind und wie sich die Besucher auf der Seite bewegen. Alle durch diese Cookies gesammelten Informationen sind anonym.
Werbe-Cookies
Werbungs-Cookies können über unsere Website von unseren Werbepartnern verwendet werden. Sie dienen dazu, ein Profil Ihrer Interessen auf der Grundlage der Informationen zu erstellen, die Sie über die Seiten, die Sie ansehen, anzeigen, was eine eindeutige Identifizierung Ihres Browsers und Endgeräts umfasst. Wenn Sie diesen Cookies nicht zustimmen, werden Sie weiterhin grundlegende Werbung in Ihrem Browser sehen, die nicht auf Ihren Interessen basiert.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.