Wykorzystanie neuronauki, fizyki kwantowej i starożytnej mądrości w podejmowaniu decyzji
Chcesz poznać swoje mocne i słabe strony? Najpierw dowiedz się, czy jesteś Manifestorem, Reflektorem, Projektorem czy Generatorem Human Design
Każdy w pewnym momencie swojego życia czuje potrzebę zmian. Dlatego tak chętnie czytamy różne poradniki, zapisujemy się na kursy online czy korzystamy z porad trenerów. Zwykle jednak kończy się to mniejszym lub większym rozczarowaniem. Niby wskazówki mają sens, a coachowie przekonują nas swoją charyzmą. Jednak efekty pozostawiają wiele do życzenia. Entuzjazm opada, za to rośnie zniechęcenie i poczucie niemożności wprowadzenia trwałych zmian. Dlaczego tak się dzieje? Pewnie wciąż nie trafiłeś na rozwiązanie, które będzie pasowało do ciebie niczym ubranie szyte na miarę. A próbowałeś wykonać i zinterpretować swój wykres Human Design? Jeśli nie, koniecznie powinieneś to zrobić. Human Design bezbłędnie pokaże ci twoje mocne i słabe strony. Dzięki niemu poznasz swoje realne potrzeby i odnajdziesz motywację do zmian. Wzmocnisz poczucie własnej wartości i otrzymasz sprawdzone narzędzie pomocne w spełnieniu marzeń. Chcesz spróbować?
Autor
Lisa Mestars - urodziła się w 1988 roku. Od 2020 roku zajmuje się Human Designem i mentoringiem biznesowym. Podczas kursów i szkoleń pokazuje ludziom, jak duchowość i sukces zawodowy mogą iść w parze, przyczyniając się do szczęśliwego życia. Prowadzi również cieszący się olbrzymią popularnością podcast. Jej misją jest szkolenie liderów i praca z nimi w celu umożliwienia jak największej liczbie ludzi życia z optymalną energią.
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1 Czym jest Human Design i jak pojawił się na tym świecie?
System Human Design
Twój energetyczny odcisk palca
Ra Uru Hu – czyli jak ta wiedza pojawiła się na tym świecie
Obliczanie twojego wykresu
Jak korzystać z informacji zawartych w tej książce
Siła naszych uwarunkowań
Rozdział 2 Pięć typów Human Design
Manifestor
Generator
Generator Manifestujący
Projektor
Reflektor
Rozdział 3 Autorytety decyzyjne
Podejmowanie decyzji na podstawie mądrości ciała
Autorytet emocjonalny
Autorytet sakralny
Autorytet śledziony
Autorytet serca/ego
Autorytet własny
Autorytet Ajna/mentalny
Autorytet księżycowy
Rozdział 4 Profile
Szczegółowe informacje na temat linii
Profile – linie w połączeniu
Co daje znajomość własnego profilu?
Rozdział 5 Dziewięć centrów i ich działanie energetyczne
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Always active
Analytical cookies
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Advertising cookies
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.