Wykorzystanie neuronauki, fizyki kwantowej i starożytnej mądrości w podejmowaniu decyzji
Chcesz poznać swoje mocne i słabe strony? Najpierw dowiedz się, czy jesteś Manifestorem, Reflektorem, Projektorem czy Generatorem Human Design
Każdy w pewnym momencie swojego życia czuje potrzebę zmian. Dlatego tak chętnie czytamy różne poradniki, zapisujemy się na kursy online czy korzystamy z porad trenerów. Zwykle jednak kończy się to mniejszym lub większym rozczarowaniem. Niby wskazówki mają sens, a coachowie przekonują nas swoją charyzmą. Jednak efekty pozostawiają wiele do życzenia. Entuzjazm opada, za to rośnie zniechęcenie i poczucie niemożności wprowadzenia trwałych zmian. Dlaczego tak się dzieje? Pewnie wciąż nie trafiłeś na rozwiązanie, które będzie pasowało do ciebie niczym ubranie szyte na miarę. A próbowałeś wykonać i zinterpretować swój wykres Human Design? Jeśli nie, koniecznie powinieneś to zrobić. Human Design bezbłędnie pokaże ci twoje mocne i słabe strony. Dzięki niemu poznasz swoje realne potrzeby i odnajdziesz motywację do zmian. Wzmocnisz poczucie własnej wartości i otrzymasz sprawdzone narzędzie pomocne w spełnieniu marzeń. Chcesz spróbować?
Autor
Lisa Mestars - urodziła się w 1988 roku. Od 2020 roku zajmuje się Human Designem i mentoringiem biznesowym. Podczas kursów i szkoleń pokazuje ludziom, jak duchowość i sukces zawodowy mogą iść w parze, przyczyniając się do szczęśliwego życia. Prowadzi również cieszący się olbrzymią popularnością podcast. Jej misją jest szkolenie liderów i praca z nimi w celu umożliwienia jak największej liczbie ludzi życia z optymalną energią.
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1 Czym jest Human Design i jak pojawił się na tym świecie?
System Human Design
Twój energetyczny odcisk palca
Ra Uru Hu – czyli jak ta wiedza pojawiła się na tym świecie
Obliczanie twojego wykresu
Jak korzystać z informacji zawartych w tej książce
Siła naszych uwarunkowań
Rozdział 2 Pięć typów Human Design
Manifestor
Generator
Generator Manifestujący
Projektor
Reflektor
Rozdział 3 Autorytety decyzyjne
Podejmowanie decyzji na podstawie mądrości ciała
Autorytet emocjonalny
Autorytet sakralny
Autorytet śledziony
Autorytet serca/ego
Autorytet własny
Autorytet Ajna/mentalny
Autorytet księżycowy
Rozdział 4 Profile
Szczegółowe informacje na temat linii
Profile – linie w połączeniu
Co daje znajomość własnego profilu?
Rozdział 5 Dziewięć centrów i ich działanie energetyczne
Ces cookies sont nécessaires au fonctionnement du site et ne peuvent pas être désactivés. Ils servent, par exemple, à maintenir le contenu du panier de l'utilisateur. Vous pouvez configurer votre navigateur pour bloquer ces cookies, mais dans ce cas, le site ne fonctionnera pas correctement. Ces cookies permettent l'identification des utilisateurs connectés, par exemple.
Toujours actif
Cookies analytiques
Ces cookies permettent de compter les visites et les sources de trafic. Grâce à ces fichiers, on sait quelles pages sont les plus populaires et comment les visiteurs naviguent sur le site. Toutes les informations collectées par ces cookies sont anonymes.
Cookies publicitaires
Les cookies publicitaires peuvent être utilisés sur notre site par nos partenaires publicitaires. Ils servent à construire votre profil d'intérêts en fonction des informations sur les pages que vous consultez, ce qui inclut une identification unique de votre navigateur et de votre appareil. Si vous n'autorisez pas ces cookies, vous continuerez à voir des publicités de base dans votre navigateur qui ne sont pas basées sur vos intérêts.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.