Lampa bakteriobójcza wielokierunkowa NBV 8x75 P BT
Wielokierunkowa lampa bakteriobójcza NBV 8x75 P BT to wyjątkowo skuteczna lampa UV-C do dezynfekcji powierzchni i powietrza. Wyposażono ją w osiem promienników ultrafioletowych o sumarycznej mocy aż 600 W. Przy tak dużej mocy biobójczej NBV 8x75 P BT zapewnia 99,99% redukcji mikroorganizmów już w kilka sekund. Solidna konstrukcja, wygodny uchwyt do przesuwania urządzenia na mobilnej platformie oraz długi przewód zasilający ułatwiają zastosowanie lampy bakteriobójczej w codziennej dezynfekcji. Projekt oraz wykonanie są owocem pracy i 30-letniego doświadczenia polskich inżynierów z Ultraviol. Wielokierunkowy sterylizator UV-C z uwagi na wyjątkowo dużą moc promieniowania ultrafioletowego został wyposażony w nowoczesny system sterowania obsługiwany przez prostą aplikację na smartfona - NBV App oraz moduł Bluetooth Switch. Dzięki temu zdalne włączanie i wyłączanie urządzenia jest bezpieczne i łatwe dla każdego użytkownika. Sterylizator UV-C NBV posiada też czujnik ruchu, który wyłącza promienniki gdy tylko wykryje ruch w pomieszczeniu oraz automatycznie przywraca ich pracę gdy przestanie wykrywać ruch. Ponadto w lampach bakteriobójczych i wirusobójczych wielokierunkowych NBV stosuje się wydajne promienniki UV-C o żywotności 9000 godzin pracy.
Zalety wielokierunkowej lampy bakteriobójczej NBV 8x75 P BT:
zdalne włączanie i wyłączanie za pomocą aplikacji w smartfonie,
możliwość ustawienia opóźnienia startu lampy (minimum 60 sekund),
opcja ustawienia czasu dezynfekcji (programator czasu pracy),
kontrola pracy lampy UV-C przez aplikację (podgląd czasu pracy),
możliwość przerwania i wznowienia pracy urządzenia,
czujnik ruchu (wyłącza urządzenie gdy wykryje ruch, wznawia pracę lampy gdy wykrywanie ruchu ustaje, działa niezależnie od czasu ustawionego w aplikacji)
długa żywotność źródeł światła: 9000 godzin pracy,
produkt od polskiego producenta sprzętu medycznego z 30-letnim doświadczeniem w projektowaniu i produkcji lamp bakteriobójczych i wirusobójczych UV-C.
Bluetooth Switch umożliwia:
ustawienie czasu pracy promienników UV-C od 1 min. do 24 h (np. 10/20/30 min.)
ustawienie opóźnienia włączenia urządzenia (czas na wyjście z pomieszczenia minimum 60 sek. – bezpieczeństwo obsługi)
zliczanie czasu pracy promienników - aplikacja wyświetla informację o czasie przepracowanym i czasie pozostałym do wymiany promienników (h)
sygnalizację ostatnich 50 godzin i końca efektywnej pracy promienników UV-C (9000 h)
przerwanie i wznowienie dezynfekcji w każdym momencie cyklu pracy lampy
Obszary zastosowania wielokierunkowej lampy bakteriobójczej UV-C NBV 8x75 P BT:
Ces cookies sont nécessaires au fonctionnement du site et ne peuvent pas être désactivés. Ils servent, par exemple, à maintenir le contenu du panier de l'utilisateur. Vous pouvez configurer votre navigateur pour bloquer ces cookies, mais dans ce cas, le site ne fonctionnera pas correctement. Ces cookies permettent l'identification des utilisateurs connectés, par exemple.
Toujours actif
Cookies analytiques
Ces cookies permettent de compter les visites et les sources de trafic. Grâce à ces fichiers, on sait quelles pages sont les plus populaires et comment les visiteurs naviguent sur le site. Toutes les informations collectées par ces cookies sont anonymes.
Cookies publicitaires
Les cookies publicitaires peuvent être utilisés sur notre site par nos partenaires publicitaires. Ils servent à construire votre profil d'intérêts en fonction des informations sur les pages que vous consultez, ce qui inclut une identification unique de votre navigateur et de votre appareil. Si vous n'autorisez pas ces cookies, vous continuerez à voir des publicités de base dans votre navigateur qui ne sont pas basées sur vos intérêts.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.