Wojciech Kruczyński w swojej najnowszej książce przybliża czytelnikowi zjawisko dobrej i złej samotności. Problem złej samotności dotyczy wielu z nas. Może objawiaą się jako nieufnośą, nadmierna obowiązkowośą lub lęk przed bliskością czy zranieniem. Jej przyczyny zwykle tkwią w naszej przeszłości, w zaburzonych relacjach z opiekunami. W wieku dojrzewania i dorosłości często objawia się ona brakiem intymnych związków z innymi osobami.
Autor charakteryzuje różne typy samotników, na przestrzeni ich kolejnych lat życia, wskazując niebezpieczeństwa ugrzęźnięcia w złej samotności oraz drogę do osiągnięcia prawdziwej bliskości i dobrej, dojrzałej samotności.
Ces cookies sont nécessaires au fonctionnement du site et ne peuvent pas être désactivés. Ils servent, par exemple, à maintenir le contenu du panier de l'utilisateur. Vous pouvez configurer votre navigateur pour bloquer ces cookies, mais dans ce cas, le site ne fonctionnera pas correctement. Ces cookies permettent l'identification des utilisateurs connectés, par exemple.
Toujours actif
Cookies analytiques
Ces cookies permettent de compter les visites et les sources de trafic. Grâce à ces fichiers, on sait quelles pages sont les plus populaires et comment les visiteurs naviguent sur le site. Toutes les informations collectées par ces cookies sont anonymes.
Cookies publicitaires
Les cookies publicitaires peuvent être utilisés sur notre site par nos partenaires publicitaires. Ils servent à construire votre profil d'intérêts en fonction des informations sur les pages que vous consultez, ce qui inclut une identification unique de votre navigateur et de votre appareil. Si vous n'autorisez pas ces cookies, vous continuerez à voir des publicités de base dans votre navigateur qui ne sont pas basées sur vos intérêts.
Our website uses Google services such as Google Analytics and Google Ads. To learn more about how Google uses data from our website, please review Google's privacy policy and terms.
Sending advertising-related data
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Google personalized ads
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.