W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko - cz 2

Druga Część książki W reali i w biznesie 

  • Obserwuj produkt:
  • Dodaj recenzję:
  • Producent: Wydawnictwo ID Media
  • Kod producenta: 978-83-949212-5-5
  • Dostępność: trochę jest trochę jest

  • Historia ceny
    Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 29,90 zł brutto
  • Czas realizacji: 2-4 dni roboczych
  • Autor: Ilona Adamska
  • ISBN / KOD EAN: 978-83-949212-5-5
  • Wydawnictwo: ID Media
    • Cena netto: 33,33 zł 35,00 zł
    • szt.
    • Kup teraz, zapłać za 30 dni.
    • Szybkie płatności Blik.

    W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko - cz 2

     

    Czym dla współczesnej kobiety jest poczucie spełnienia? Dla wielu z nas to błyskotliwa kariera i odniesienie sukcesu na polu zawodowym. Inne panie wskażą raczej na udany związek i szczęśliwe życie rodzinne. Spróbujmy jednak połączyć obie te sfery. Czy w dzisiejszym, zabieganym świecie osiągnięcie harmonii jest w ogóle możliwe?

     

    Najnowsza książka Ilony Adamskiej pt. „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko. Część druga” dowodzi, że tak! Kluczem do osiągnięcia tego stanu jest szeroko pojmowana niezależność i autentyczność. Bycie zawsze sobą. Bez względu na konsekwencje.

     

    Dzięki tym cechom bez wahania głosimy swoje poglądy, realizujemy zamierzone cele, stawiamy czoło nowym wyzwaniom, budujemy silny i trwały związek. Niezależność daje siłę, która pozwala realizować się na wielu polach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

     

    Druga część "W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko" to kopalnia wiedzy dotyczącej tego, jak budować szczęśliwy związek, relacje z ludźmi oraz jak tworzyć spójny wizerunek własnej firmy. To porady cenionych ekspertów, inspirujące wywiady z kobietami sukcesu oraz znanymi i lubianymi gwiazdami: Pauliną Sykut-Jeżyną, Moniką Zamachowską, Anią Powierzą i Pauliną Holtz.