Kategorie

Przeczytaj opinie klientów

Płatności online

Visa


dotpay
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem
przeprowadzane są za pośrednictwem
Centrum Rozliczeniowego Dotpay

Cash Bill 



D
ostawa GRATIS przy zamówieniu powyżej 600zł i dokonaniu płtności

Przesyłki




kurier ups


Certyfikaty

SSL

Kontakt

Masz pytania? Porozmawiaj z nami on-line lub  tel 602 395  051
ggDział obsługi klienta (2927414)

- Regulamin

 

Regulamin sklepu internetowego

 

 

  • . 1. Dane przedsiębiorcy

 

  1. Właścicielem jest firma Glinka Agency, które prowadzi działalność za pośrednictwem SklepuMultistore24.pl  - szczegółowe dane sklepu na końcu regulaminu.
    1. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
    2. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.
    3. Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych, oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
    4. Właściciel Wojciech Glinka zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość.  Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia, oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

 

  • . 2. Postanowienia  Ogólne

1 Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

  1. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  2. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
  3. Uwagi dotyczące Regulaminu Użytkownicy mogą zgłaszać pocztą elektroniczną na adres sklep (at) multistore24.pl

 

 

  • . 3. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu.
  1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
  • urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne
  • dostęp do sieci Internet
  • adres poczty email
  1. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem, a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia  dopasowanie  oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
  2. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresemhttp://www.multistore24.pl/webpage/polityka-prywatnosci.html stanowiącą integralna część niniejszego regulaminu.
  • . 4. Rejestracja i Logowanie
  1. Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail , hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury VAT.
  2. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika.  Hasło można zmienić, odzyskać, przypomnieć po  przez poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła na stronie .
  3. Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.
  4. Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
  • przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu
  • dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą
  1. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
  2. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony internetowej konta.
  3. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
  4. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.
  • . 5. Realizacja zamówień i potwierdzenie zamówienia
  1. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie telefonicznie w godzinach pracy sklepu w dni powszednie.
  2. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  3. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
  • wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka
  • wybór formy dostawy i płatności
  • podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy
  • zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”
  • wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta
  • zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone  nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie  e-mailem  lub telefonicznie
  1. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
  2. Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
  • dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu
  • opis produktu ( np. ilość, kolor, wymiary)
  • jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów
  • cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy m.in płatności i dostawy
  • sposób płatności
  • informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni
  • informacja o prawie do rękojmi
  • w załączniku przesyłany jest  wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni
  1. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep. Zamówienia  nie  potwierdzone przez Klienta będą odrzucane  przez sklep, automatycznie.  Jeśli nie otrzymacie państwo na swojego maila z linkiem potwierdzającym waszą weryfikację prosimy o sprawdzenie  spamu,  lub  o kontakt telefoniczny bądź  smsowy.  W przypadku  braku danego towaru sklep poinformuje o tym Klienta droga milowa lub telefoniczną 
    1. Wszystkie oferowane towary dostępne są wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej
    2. Podane ceny towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT), na żądanie wystawiamy faktury VAT.
    3. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen i ich aktualizacji. Po dokonaniu łatności kartami płatniczymi lub przelewem ceny nie mogą być zmienione.  
    4. Klienci którzy zarejestrują się mają wgląd  we wszystkie  swoje wcześniejsze  zamówienia, dane kontaktowe, faktury i  całą historię współpracy ze Multisore24.pl  
    5. Za zakup  niektórych  towarów sklep przydziela punkty  promocyjne, tz „cashback” - punkty. Po uzbieraniu odpowiedniej  ilości punktów, klient może za ich  pośrednictwem „zapłacić” nimi w koszyku. Ten rodzaj promocji jest dostępny tylko dla zarejestrowanych klientów.  Ilość potrzebnych  punktów na zakup towaru, oraz  ilość punktów jakie otrzyma klientko kupieniu towaru na swoje konto jest widoczny po  zalogowaniu się do sklepu i dokonaniu rejestracji.

 

  • . 6. Forma płatności
  1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:
  • przelewem na wskazane przez Sklep konto bankowe, nr konta : 08 1050 1038 1000 0090 6985 1443 banku ING na firmę Glinka Agency. Prosimy w tytule  przelewu koniecznie pisać nr zamówienia.
  • systemem płatności eCard, Dotpay, CashBill, Sofortbanking
  1. Koszty związane z dokonaniem płatności podane są na stronie zamówienia/mailu potwierdzającym zamówienie oraz zostają wliczone w końcową cenę zamówienia. Za skorzystanie z określonej formy płatności sprzedawca nie żąda od konsumenta opłaty przewyższającej koszty poniesione przez sprzedawcę z tego tytułu.
  • . 7. Ceny i koszty przesyłki
  1. Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
  2. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty Przesyłki, oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
  3. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.

3.1 Transport niektórych produktów może różnić się od innych. Szczególnie dotyczy to produktów ciężkich,  wielkogabarytowych  tj np. Meble. Szczegółowe informacje można znaleźć w zakładce http://www.multistore24.pl/webpage/dostawy-i-platnosci.html

  1. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami Przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
  • . 8. Dostawa
  1. Klient  dokonuje wyboru rodzaju dostawy
  • Przedpłaty – Kurier
  • Pobranie Kurier -  zamówienia  bez podania  telefonu  komórkowego klienta odbierającego  przesyłkę lub nie potwierdzone nie będą realizowane.
  • Przedpłaty  Poczta Polska
  • Paczkomaty 24/7

1.1 Sklep realizuje zamówienia „Kurier pobranie”  tylko dla klientów którzy potwierdzili mailowo zamówienie oraz podali  nr telefonu ( najchętniej komórkowego  ) odbiorcy. _ jest to narzędzie,  które zwiększa możliwość dostarczenia zamówionej Przesyłki przez kuriera. Sklep zastrzega sobie możliwość sprawdzenia poprawności danych, a w przyadku braku pozytywnej weryfikacji, sklep moze anulować zamówienie.

  1. Termin dostawy, wysyłki to od 2 do 10 dni roboczych, chyba że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny lub jest wyświetlany w innych czasie przy produkcie. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może odstąpić od umowy. Czas dostawy jest uzależniony od tego  jakie  produkty klient wybierze. Łączenie produktów  wielu producentów powoduje wydłużenie czasu  dostawy. Czas dostawy jest liczony od  momentu  wpłynięcia środków płatniczych na konto sklepu.
  2. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
  3. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sprzedawcę.
  4. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić  towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy, ale jest ono niezbędne do złożenia reklamacji przez sprzedawcę i uzyskania odszkodowania z tytułu  ubezpieczenia Przesyłki w czasie transportu. Polecamy zawsze  sprawdzić przysyłkę jeśli opakowanie jest uszkodzone, nosi znamiona otwarcia. Protokół szkody jest w posiadaniu kuriera lub poczty polskiej.
  5. Towary dostarczane są na terenie Polski i  wybranych krajów UE. Wysyłka do innych krajów jest możliwa. W przypadku chęci otrzymania towaru do innych krajów o ile w koszyku nie ma na liście kraju docelowego – jest możliwy po  wcześniejszym kontakcie ze sklepem w  celu ustalenia kosztów wysyłki, rodzaju wybranego kuriera, którą należy dodać do kosztów  towaru
  • . 9. Prawo odstąpienia od umowy i reklamacje

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.

9.1  Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek (np.  mailowej).   Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres reklamacje(at)multistore24.pl. Przed wysłaniem zwrotu  bardzo  PROSIMY o kontakt telefoniczny ze sklepem. Nie odbieramy przesyłek których sie nie spodziewamy. 

9.2 Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w pkt. 1 niniejszego rozdziału. 

9.3  W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: Glinka Agency, Wojciech Glinka ul. Rosoła  13/1 W-wa 02-796 za  potwierdzeniem odbioru po wcześniejszej informacji mailowej i kontakcie ze sklepem.

9.4  Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

9.5 Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
W przypadku odstąpienia Klienta od umowy,  Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta, oraz zwróconego  towaru. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Jeśli klient placił kartą płatniczą zwrot nastąpi tą samą drogą ( o ile jest taka  możliwość techniczna ) w przypadku gdy był to  przelew na konto sklep zwróci na to samo konto pieniądze. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia – wysyłaną  drogą mailową.

9.6 Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument powinien zadbać o odpowiednie zapakowanie i zabezpiecznie oraz ubezpiecznie przesyłki - najlepiej jest wysyłać tym samym usługodawcą kurierem / paczkomatem jakim sie otrzymało przesyłkę. nie polecamy wysyłać cennych rzeczy ( np lunety, mikroskopu ) , które mogą ulec zniszczeniu podczas np upadku pocztą polską.  Ew szkody dokonane podczas przesyłki będą rozliczane przez usługodawcę np kuriera który zniszczył, zagubił paczkę która nie dotarła do sklepu w należyciej formie w stosunku do konsumenta.  Dlatego gorąco polecamy ubezpieczyć wysyłkę do wartości produktu - kurier bez takiego ubezpieczenia odpowiada do wartości 323 zł a z ubezpieczeniem do zadeklarowanej rzeczywistej wartości produktu w srodku 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

W mailu należy podać konto na które sklep ma dokonać zwrot pieniędzy 

9.7 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:

  • - umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji  konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

    -  umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin rzydatności doużycia;

    - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    - umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    - umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

    - umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

    - umowy zawartej na aukcji publicznej; 

         - umowy wykonanej na specjalne zamówienie klienta,( pólki dla kotów 12 rodzajów drewna i wykończenia ) oraz klientów i innych podmiorów po uzyskaniu ceny hurtowej do dlalszej odsprzedaży. - faktura

 

9.8 Reklamacje 

W przypadku otrzymania zamówionych produktów  z wadą produkcyjną, produktów nie zgodnych z zamówieniem prosimy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem, drogą mailową i  telefoniczną. Drogą mailową sklep (at) multistore24.pl prosimy krótko opisać problem oraz dołączyć zdjęcia.  W  przypadku problemów z funkcjonowaniem sklepu prosimy kontaktować się powyższą droga również.

9.9 Rozwiązywanie konfliktów przesądowych

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

  • . 10. Prawo Konsumenta do rękojmi
  1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli  Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
  2. Produkty sprzedane w Sklepie na fakturę dla firm, nie dla osób prywatnych  są objęte gwarancją i rękojmią przez  12 miesięcy od  daty  zakupu.
  3. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.
  • wysyłanie wiadomość email na adres reklamacje(at)multistore24.pl – prosimy o dołączenie szczegółowego opisu niezgodności, Ew dołączenie  zdjęć 
  • listownie na adres Glinka Agency , ul. Rosoła 13/1. Warszawa 02-796
  • dzwoniąc pod nr 602395051
  1. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną, oraz dokument Sprzedaży.
  2. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
  3. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  5. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail – podany w czasie rejestracji klienta  lub składania  zamówienia, adres korespondencji.
  6. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia – drogą mailową. Sklep o decyzji reklamacji informuję klienta drogą mailową. Sklep nie  ponosi odpowiedzialności  za nie dostarczenie podmiotów trzecich danego maila do klienta.
  7. Przykładowy formularz Reklamacyjny znajduję się na stronie zamówienia oraz dołączany jest do wiadomości e-mail przy zatwierdzeniu zamówienia.

 

  • . 11.  Ochrona Prywatności

 

  1. Składając Zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego - newsletera. Klient ma prawo również odwołać chęć otrzymywania newsletera. Mozna to zrobić samemu logując się na swoje konto do sklepu i zmieniając ustawienia, lub  przysyłając maila z prośbą aby wypisać dany mail z newsletera, na mail kontaktowy sklepu.
  3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
  4. Sklep nie będzie udostępniał  danych Klienta podmiotom trzecim  oprócz firm związanych z płatnościami i transportem przesyłki
  5. Sklep będzie podawać telefon użytkownika na liście przewozowym dla kuriera celem sprawniejszego dostarczenia zamówionego towaru o ile w uwagach klient zaznaczy ze sobie tego nie życzy.
  6. Sklep należycie chroni dane Klienta, najnowszym oprogramowaniem i rzetelnością w  zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami) 

7.Sklep będzie przechowywał dane Klienta jakie poda podczas rejestracji, do poprawnego  wykonania umowy, rozliczenia płatności, ewentualnych reklamacji i dalszej obsługi Klienta. 

  1. Administratorem Państwa danych jest właściciel sklepu

    więcej na temat  polityki prywatności w zakładce tutaj

 

  • . 12. Pozostałe
  1. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
  2. Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu, oraz wysłania jego treści na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
  3. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian.

 

Właścicielem sklepu jest firma

Glinka Agency z Warszawy

 

Adres  do korespondencji

Glinka Agency

Ul. Rosoła 13/1

W-wa 02-796

 NIP 951 104 39 14
REGON 011338124

Konto bankowe

Ing  08 1050 1038 1000 0090 6985 1443 PLN
       90 1050 1025 1000 0090 9480 4896 EURO
       46 1050 1025 1000 0090 9480 4912  USD

ING Bank Śląski S.A. SWIFT: INGBPLPW