Synergy

Synergy

Dan Higginson, założyciel i dyrektor generalny, powołał do istnienia firmę Synergy WorldWide w 1999 roku z wizją pomocy innym w pozostawieniu dziedzictwa w oparciu o zasady rzetelności, jakości i stabilności.

Nazwa „Synergy” (po polsku „synergia”) została wybrana celowo, ponieważ najlepiej obrazuje jedność i wskazuje, jak ludzie pracujący razem są w stanie osiągnąć znacznie więcej niż w pojedynkę. Celem Higginsona było zbudowanie firmy, która pomogłaby ludziom w każdym zakątku świata osiągnąć lepsze zdrowie i pomyślność, jednocześnie wspomagając potrzebujące społeczności.
W miarę rozwoju działalności firmy ludzie na całym świecie odnoszą zyski i korzyści z możliwości, jakie daje Synergy.

NSP logoHigginson rozpoczął realizację swojej wizji na jednym z najtrudniejszych światowych rynków – w Japonii. Świetne produkty i sprawne kierownictwo spowodowały, że firma Synergy zaczęła szybko odnosić sukcesy. Wkrótce firma zwróciła uwagę giganta marketingu sieciowego i ziołowych produktów zdrowotnych, Nature's Sunshine. W roku 2000 nastąpiło połączenie sił firm Synergy i Nature's Sunshine, po którym nastąpił bardzo dynamiczny rozwój. Dziś Synergy WorldWide działa w ponad 25 krajach i we wszystkich nich realizuje swoją misję: dostarczać sprawdzone naukowo produkty najwyższej jakości, zapewniać swobodę finansową przez tworzenie innowacyjnych okazji biznesowych oraz promować kulturę współpracy i pomagania innym.

Firma Synergy na wczesnym etapie działalności uznała, że podstawą realizacji jej misji jest ekspansja na każdy dostępny rynek. Dziś dystrybutorzy działają w Australii, Austrii, Kanadzie, Czechach, Danii, Finlandii, Niemczech, Hongkongu, Indonezji, Irlandii, Japonii, Korei, Malezji, Holandii, Norwegii, na Filipinach, w Polsce, Singapurze, Hiszpanii, Szwecji, na Tajwanie, w Tajlandii, Stanach Zjednoczonych, USA Español, Wielkiej Brytanii i Wietnamie.

Synergy w dalszym ciągu rozwija się na całym świecie, zwiększając sprzedaż pomimo obecnych trudności gospodarczych.