W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko - cz 2

Druga Część książki W reali i w biznesie 

  • Watch the product:
  • Aggiungere recensione.:
  • Produttore: Wydawnictwo ID Media
  • Codice produttore: 978-83-949212-5-5
  • Disponibilità: jest dużo jest dużo
  • Prezzo netto: €7,57 €7,95
  • szt.
  • Acquista ora, paga tra 30 giorni.
  • Pagamenti veloci con Blik.

W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko - cz 2

 

Czym dla współczesnej kobiety jest poczucie spełnienia? Dla wielu z nas to błyskotliwa kariera i odniesienie sukcesu na polu zawodowym. Inne panie wskażą raczej na udany związek i szczęśliwe życie rodzinne. Spróbujmy jednak połączyć obie te sfery. Czy w dzisiejszym, zabieganym świecie osiągnięcie harmonii jest w ogóle możliwe?

 

Najnowsza książka Ilony Adamskiej pt. „W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko. Część druga” dowodzi, że tak! Kluczem do osiągnięcia tego stanu jest szeroko pojmowana niezależność i autentyczność. Bycie zawsze sobą. Bez względu na konsekwencje.

 

Dzięki tym cechom bez wahania głosimy swoje poglądy, realizujemy zamierzone cele, stawiamy czoło nowym wyzwaniom, budujemy silny i trwały związek. Niezależność daje siłę, która pozwala realizować się na wielu polach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

 

Druga część "W realu i w sieci, czyli co jest ważne w biznesie i nie tylko" to kopalnia wiedzy dotyczącej tego, jak budować szczęśliwy związek, relacje z ludźmi oraz jak tworzyć spójny wizerunek własnej firmy. To porady cenionych ekspertów, inspirujące wywiady z kobietami sukcesu oraz znanymi i lubianymi gwiazdami: Pauliną Sykut-Jeżyną, Moniką Zamachowską, Anią Powierzą i Pauliną Holtz.